13:34

uppdateringar
fredag: i skolan åt jag nästan ingenting
frukost var en knäckebröd
eller ett knäckebröd
men sen. åhåhåh
vi drog hem till M. åt nudlar. och glass. och chips. och LKAJSNKLDST. jag drack också. och jag åt kanske mer när jag var lullig? vad vet man. galet var det iallafall. haha. fett kul kväll förutom alla mat.
M har fina föräldrar. dom bara nej men det är ju bättre att du super hemma där vi är än borta där fel saker händer. och det är ju bättre att vi köper ut till dig än att du dricker smuggelvodka. DU KAN JU BLI BLIND. fniss
så trevliga är inte mina päron.
kom precis hem. gick hem. det kändes bra. tog typ 40 min. har inte ätit något än idag. kanske blir något sen.
och imorgon åker vi till fjällen <3 ska åka bräda <3 bräda <3 bräda <3
det ska bli roligt

over and out 13:43


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0