fredag

ingen frukost
och en macka till lunch
sen åt jag en semla med F på stan
vi hade det så fint
och pratade så fint
sen stängde dom
så vi drog hem till en snubbe för en tjej fyller år. snart
jag blev inte så full
F snodde en av amandornas vodka
sen hånglade hon med en hora
nej en flicka. som knullar med allt hon ser
det såg roligt ut
jag skrattade på golvet
sen drack jag massa vatten och blev nykter gick hem och och ja?
kul kväll
jag orkade inte riktigt med alla packade folk
dom var så långt borta
och jag är så trött
och jag är hemma klockan 00 på en fredag
vad är det för fel
OCH MIN SYSTER HAR TAGIT MIN FÅTÖLJ
INTE HELT OK???
jag mår illa
över något
kanske vatten
och nu ringer hon till mig
jag vill inte nej orkar inte prata


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0