hej bloggen

vägde mig precis
46.8 kg
vilket
om jag är så lång som jag tror jag
ger mig bmi 18.3
fast det var länge sedan jag mätte mig
jag kan vara längre

mat idag:
ingen frukost
lunch: ett halvt glas cider. en lingongrova. en falu rågrut. smör.
middag: ett glas cider. paj. lite paj. så lite paj att min far tittade på mig.
tittade på mig med jasåduäterliteigenblicken
jag bara ehehe inte så hungrig. varit sjuk ju!?
övrigt: två koppar te med honung
det känns bra

jag måste nog äta lite frukost imorgon
innan skolan
annars kanske jag dör av hungrighet
för jag ska gå till skolan
jag har faktiskt saknat den lite
eller mest har jag saknat min vän
vi kan kalla henne doctor X
vi ska fnissa mycket imorgon
för vi har inte träffats på tvåhundraen dagar
eller fyra
men liksom??

jaså jaha ok
hejdå bloggen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0