mat idag

frukost: en halv kop te 7 kalorier
lunch: halvt hamburgerbröd 67 kalorier
och
en grönsaksbiff 281 kalorier  (<--- !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111!1) 
och en dammsugare. säkert hundramiljoner kalorier
dom frågade
och jag bara var så sjukt sugen på damsugare
så länge sedan jag åt en 
åh
ingen mer mat idag
om jag inte måste
mh jo kanske te
ätit mer än vad som borde vara lagligt
igår och idag
SVACKA

nu sitter jag hemma och låtsas att jag har ett liv
kanske ska träffa folk men jag mår sådärhalvdåligt typ
och om jag är sjuk
kanske dom lämnar mig utan mat
mina fäder
det är svårt att bo hemma
orkar inte ha dom oroliga över min mat
så jag äter
kommer dö en plågsam fettdöd snart

MGMT är lite best oh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0