NEONLAND

det snöra uppåt
utanför mitt fönster
och jag mår illa. illa. det är illa
jag vet inte riktigt
har inte ätit något idag
jag är inte hungrig
och jag är pro på mario cart
känner mig ensam
jag ska gå till skolan imorgon. för jag har inte träffat någon sen i lördags. känner mig ensam. jag vill ha en kram och smala ben. jag vill ha vår och det snöar uppåt. jag vill ha en kiwi. det ser fint ut. det är fint att det snöar uppåt. p1 är en fin kanal. götakanal. jag har aldrig varit i göteborg
det är bestämt nu också. vi åker bort nästa jul. och då ska jag vara farligt smal. farligt. fast jag är fredlig
jag vill att folk ska bara omg titta hennes smalhet
om det var så skulle jag vara glad
jag väger 47.4 kg

neonland

detektivbyrån gjorde min dag
pling plong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0