åt kanske för mycket idag

frukost: fulkornsbröd med sallad och skinka
lunch: äpple. knäckebröd med grejs på
middag: en tonfiskbiff och bulgur
och en ångestbulle
drack massa mjölk också. blir så sjukt törstig av att dömma och spela.
och vatten är inte gott då.

min far frågade om jag äter ordentligt
jag gör det. fast inte så mycket. för jag ska bli smal smalare smalast
tack jag vet. fånigt egentligen. men ben är fint. så fint
väger 47.5. och mina ben har blivigt smalare. jag såg det i spegeln. mina tjokislår tjockar inte ihop sig lika mycket som dom brukade. glädje. och pepp.
bmi: 18.6  
jag har gått ner typ 7 kilo sen höstlovet. det går långsamt men. det går.
mål: 40-45 kg. bmi: ca 17. innom en obestämd framtid så
jag vill se benen komma fram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0