jag bajsar snett på allt just nu

du borde vara glad för det är vår
men alltig känns bara fel
det är som
alltså jag tror att det är för att man måste räcka till
jag är så rädd för att inte räcka till jag exploderar
jag vill vara sådär rolig och fin och snygg och smart och så
jag vill vara sådär tuff. folk ska tycka om mig.
dom ska vilja ha mig. och fråga efter mig när jag inte är där
jag är rädd för att jag egentligen bara är ivägen
jag förstör stämmningen
jag hatar
nej
jag är tråkig
jag är liten
jag är grå
JAG ÄR RÄDD
allt kan ju bara försvinna
jag säger CP till hela världen
jag är rädd för att förlora mina kamrater
så är det nog
och jag hatar dom allihop för att dom kan försvinna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0